Każdemu wydaje się, że sprzedaż nieruchomości jest rzeczą łatwą – że jeśli ma na zbyciu mieszkanie, to klienci zaczną się bardzo szybko zgłaszać i wręcz będzie trzeba dokonać wyboru, komu pragnie się je sprzedać. Niestety, rzeczywistość jest najczęściej zupełnie inna. Czasami chętnych brak, a mieszkanie miesiącami czeka na kupca. Co zrobić, by znaleźć kupca lub najemcę? Gdzie najczęściej popełnia się błąd? Przede wszystkim warto wiedzieć, ze niewiele ludzi ma wprawę zarówno w wynajmowaniu, jak też w sprzedawaniu mieszkań.

Większość Polaków robi to raz lub dwa razy w życiu – częściej sami są wynajmującymi, choć i tu można powiedzieć, że robią to raczej kilkakrotnie. Zatem brak doświadczenia, a w związku z tym również niewiedza, w jaki sposób eksponować mieszkanie, aby przyciągnęło klientów, to żaden wstyd! Warto skorzystać z fachowych porad i zastosować się do wskazówek. Nasza firma może służyć Państwu cennymi radami, dzięki którym z pewnością uda się nie tylko skutecznie podnieść atrakcyjność mieszkania, czy domu, ale także błyskawicznie sprzedać daną nieruchomość – i to za bardzo dobrą cenę. Warto nam zaufać, ponieważ zajmujemy się podobnym doradztwem od wielu lat. Sprzedaż nieruchomości jest dla nas sztuką. Wieloletnie doświadczenie sprawia, że dobrze wiemy, jakie nieruchomości są szczególnie cenione przez klientów. Zawsze powtarzamy, że sprzedajemy jedno mieszkanie dziennie, podczas, gdy niektórzy Polacy jedno przez całe życie. Oczywiste jest zatem, że znamy się na branży sprzedaży nieruchomości i dołożymy wszelkich starań, by nasi klienci byli zadowoleni z efektów.

Co jest ważne w tej branży?

1. Powtarzamy klientom, że ich mieszkania powinny być schludne i ładne. Oznacza to, że powinni pościągać z półek (na przykład w łazience) wszystkie swoje rzeczy – lokal wygląda z nimi, owszem, bardziej domowo, jednak z doświadczenia wiemy, że potencjalnym kupcom trudniej wtedy wyobrazić sobie ich samych (i ich własne rzeczy) umieszczone w tym lokalu. Wygląd nieruchomości w ich mniemaniu znacznie się pogarsza. Podobnie odstraszająco działają także ciemne ściany – szczególnie w małych pomieszczeniach. Istotne jest także wyposażenie wnętrza – nawet jeśli meble odjadą wraz z poprzednim właścicielem. Klienci wybierają dany lokal oczami – to znaczy błyskawicznie oceniają, czy im się podoba, czy nie. Ten pierwszy uznają za wart swojej uwagi – drugim kompletnie się nie interesują.

​2. Drugą, jakże ważną sprawą, jest wykonanie odpowiednich fotografii wnętrza, które pragniemy sprzedać. Każdy wie, że ładna fotografia wzbudzi większe zainteresowanie. Nie chodzi rzecz jasna o to, żeby kłamać i sztucznie poprawiać ją w specjalnych programach – kto przyjdzie, na własne oczy przekona się wtedy, że takie ulepszenia był wprowadzane. Chodzi raczej o to, aby te fotografie ukazywały wnętrze od jak najlepszej strony – by wydobywały z nich to, co najlepsze. Nawet najwspanialszy opis nie sprawi bowiem, że chętni na zakup będą dzwonić nieustannie.

Część internautów z zainteresowaniem obejrzy najpierw fotografie i na ich podstawie zadecyduje, czy w ogóle do danego mieszkania warto się udać. Jak wspomnieliśmy, mamy wieloletnią wprawę w sprzedaży nieruchomości. Warto powierzyć swój lokal specjalistom, a dołożymy wszelkich starań, aby transakcja doszła do skutku, a nasze cenne rady pozwolą przyspieszyć cały proces, a może i dzięki nim lokal osiągnie wyższą cenę.